دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کره پسته از چه چیزی درست می شود؟

کره پسته از چه چیزی درست می شود؟

کره پسته چیست؟ فواید کره پسته چیست؟


شاید بارها اسم کره پسته را شنیده باشید، ولی از فوائد آن بی اطلاع باشید.برای بیشتر آشنا شدن حتما این مطلب را در ارم بلاگ بخوانید.


کره پسته یک فرآورده غذایی است که از آسیاب و تفت دادن پسته خام با شکر و افزودن برخی طعم دهنده ها مانند هل به دست می آید. در این محصول معمولاً از ترکیب 80./. مغز پسته با دهان بسته و 20 درصد شکر و وانیل برای تهیه کره پسته استفاده می شود.


دلیل انتخاب پسته دهان بسته این است که این نوع پسته از نظر سلامت بهترین نوع است. برای این محصول از اصطلاح کره استفاده می شود زیرا در فرآیند تولید روغن پسته از آن جدا نمی شود و چربی محصول به طور کامل در آن باقی می ماند و باعث خمیری شدن کره می شود. همچنین لازم است بدانید که روغن و چربی پسته کاملاً بدون کلسترول است

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


کره پسته محصولی غذایی است که از آسیاب و تفت دادن پسته خام با شکر و همچنین افزودن برخی طعم دهنده ها مانند هل به دست می آید. در این محصول معمولاً از ترکیب 80 درصد مغز پسته با دهان بسته و 20 درصد شکر و وانیل برای تهیه کره پسته استفاده می شود.


در روش تولید صنعتی کره پسته از مغز پسته بو داده و آسیاب شده با شکر و کمی نمک به دست می آید. افزودنی هایی مانند امولسیفایرها، آنتی اکسیدان ها، قوام دهنده ها در حال حاضر در صنایع غذایی برای بهبود کیفیت و افزایش ماندگاری محصولات غذایی رایج هستند. بهترین روش برای تولید کره پسته استفاده نکردن از مواد افزودنی شیمیایی و همچنین عدم استفاده از حرارت زیاد برای تولید آن است.


فواید کره پسته

کره پسته دارای خواص و فواید بی نظیری است که باعث شده افراد زیادی به مصرف این ماده غذایی سالم و ارزشمند توجه کنند و بسیاری از افراد از این غذا به عنوان یک صبحانه کامل با ارزش و مفید یاد می کنند. 


قلب سالم همانطور که پسته خام اثرات زیادی بر سلامت قلب دارد و از بسیاری از بیماری های قلبی پیشگیری می کند، کره پسته نیز بسیار موثر بوده و تاثیرات فوق العاده ای در تامین سلامت قلب و پیشگیری از بیماری های قلبی دارد. کنترل وزن بسیاری از مقالات علمی می گویند که از کره پسته برای چاقی و تناسب اندام صورت استفاده می شود. 


این ماده غذایی به دلیل داشتن انرژی بالا می تواند در کنترل وزن و زیبایی بدن مصرف کنندگان موثر باشد. محافظت در برابر دیابت متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد دیابتی کره پسته را در برنامه روزانه خود بگنجانند و از آن غافل نشوند. 


همچنین به افراد سالم توصیه می شود برای پیشگیری از دیابت، کره پسته را جدی بگیرند. بهبود هضم مصرف کره پسته همچنین می تواند فرآیند هضم غذا را تسهیل کرده و از بیماری های گوارشی جلوگیری کند. ویتامین ها، چربی های مفید و پروتئین های موجود در پسته برای بدن بسیار مفید است. 


در این کره مقدار زیادی فسفر و آهن وجود دارد که برای افزایش حافظه و ضریب هوشی مناسب است. خوردن این کره برای ورزشکاران و بزرگسالان توصیه می شود زیرا کوچک، سریع جذب و سرشار از پروتئین است. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده